Pagina's

zaterdag 27 april 2013

When the sun comes out!!!!!!

Om nog meer zonlicht het huis binnen te laten stromen
klom maritto de boom in om wat takken te snoeien
aaaaah "when the sun comes out"

Ik vond deze oude rok bij een 2dehands winkeltje
voor 3 euro
ik viel natuurlijk voor de stof
dat word een mooi jasje dacht ik
zelf ben ik geen rokken drager
toch trok ik 'm even aan
en hij zat als gegoten

ik probeerde het met hakken en sokjes

trok er laarsjes onderaan

het was lekker warm dus ik koos voor de hakken
En zo ging ik mijn dochters van school halen
in een lange rok!
en zo werd ik  door ze uitgelachen
hahaha sokken in schoenen be-lache-lijk

"when the sun comes out"
gaan we lekker naar de speeltuin

"when de sun comes out"
ruim ik mijn huis op
(de bank is normaal gesproken bedolven onder de kleding)

"When the sun comes out"
gaat oma gitaar spelen in de tuin

Heerlijk die zon

lekker gesminkt naar het park

Door de zon zie je de felheid van de bloemen aan de boom
die achter in de tuin staat

"WHEN THE SUN COMES OUT
tja...verschijnen er opeens texten op de fotos
(blijkt een programma te zijn op de i-phone)
toch nog eens even naar kijken

FIJN WEEKEND!!!!!!!!!!!!!!!!
                                                                 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...