Pagina's

dinsdag 12 maart 2013

Treasures,treasures


                                         Bij het opruimen kom ik zoveel mooie spullen tegen,


                                          ik zou bijna een eigen kringloop kunnen beginnen
                                          maar dan met alleen maar mooie spullen,                                                                                                  
           zoals ik zag op foto's van de retro beurs in gent daar kreeg ik vlinders van in mijn buik
                                           te vinden opwoonblog.typepad.com
maar ja ik heb al zoveel


zo mooi in zijn simpelheid


stapelen maar


ik ga het maar allemaal fotograferen


een soort archief aan maken
leuk voor later..............

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...